Altijd goedkoop en de leukste producten
Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden*

Recht op retour | Garantie | Klachten

Niet tevreden over een product
Je heeft het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je heeft na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar SPHome zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sphome.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren
Artikelen welke niet onder het recht van retour vallen:

  • Een product wat op maat voor de klant gemaakt is, hier vallen o.a. alle bedrukte, special custom product en bewerkte producten onder.
  • Een dergelijke schade dat het product niet meer verkoopbaar is.
  • Producten waar modificaties aan hebben.
  • Kleding mag niet gedragen zijn, niet gewassen en dient incl. originele verpakking en labels retour te worden gezonden.
  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  • Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument.
  • Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
  • Die snel kunnen bederven of verouderen.
  • Waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
  • Voor losse kranten en tijdschriften.
  • Voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken. 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sphome.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Garantie
Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing met een minimum van 1 jaar. Op gebruiksartikelen zit geen garantie, uiteraard fabricage fouten vallen wel onder de garantie. Een artikel dient te worden gebruikt waarvoor deze zijn ontwikkeld, bij verkeerd gebruik zal een artikel niet onder de garantie vallen. Ook vallen verzendkosten niet onder de garantie en dien je hier zelf zorg voor te dragen bij een retourzending. Print onderstaand "Herroepingsformulier" uit en stuur deze ingevuld mee retour.

Retouradres
SPHome.nl
Bosweg 12
9262SX Sumar
Nederland
058 785 34 90
06 30 01 07 96
BTW BL001462252B86
KvK 75347296

Download herroepingsformulier